You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - קרית ים חזרה מסכנין עם ניצחון
הראשונים שניצחו בסכנין. שחקני קרית ים חוגגים בסיום המשחק (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים ב' - קרית ים חזרה מסכנין עם ניצחון

דרג 2 צפון - מחזור 17: קבוצת "צו פיוס" של מ.ס קרית ים זכתה בניצחון 0:2 במשחק חוץ מאתגר. רשמים מהמשחק ותגובת המאמן המנצח, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת ילדים ב' של מ.ס קרית ים, שמנהלת מאבק מאתגר עם השכנה מקרית חיים ועם בית"ר נהריה על תואר הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגת דרג 2 צפון, שומרת על מאזן נטול הפסדים, זאת לאחר ששבה עם ניצחון 0:2 ממשחק החוץ מול הקבוצה המוכשרת והעיקשת של בני סכנין.

לאחר שברוב דקות המחצית ראשונה יחסי הכוחות היו שקולים, בלי יותר מדי מצבים ליד השערים ועם התמקדות במאבקים במרכז המגרש, נראה היה שהקבוצות יירדו להפסקת המחצית כשהתוצאה היא שוויון 0:0, אך דקה לסיום המחצית  נועם זגורי, הקשר האורח, קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט לרשת וקבע את תוצאת המחצית הראשונה - 0:1 לזכות קרית ים.

במחצית השניה קרית ים הייתה דומיננטית יותר והציגה משחק המבוסס על צירופי מסירות וכדורגל ברמה גבוהה. כעשר דקות לסיום המשחק שער שכבש בבעיטה מהרחבה קשר הקבוצה, נבו אברמוב, סגר עניין וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:2 לזכות קרית ים.

 

ליעד סולומון, מאמן הקבוצה המנצחת, סיכם את המשחק: "היה משחק טוב, במגרש סופר קשה נגד קבוצה אגרסיבית ופיזית מאוד - שלא עשתה הנחות. אני שמח שהצלחנו לנצח במגרש שאף קבוצה לא ניצחה העונה. אני מקווה שנמשיך לשמור על רצף והמשכיות של משחקים טובים. אני מאחל בהצלחה רבה לבני סכנין ולחברי היקר, המאמן אחמד קאסם".

על ההתהליכים שעוברת הקבוצה בעונה זו, בו עברה משיטת משחק של 9 מול 9 למגרש גדול ולמשחק של 11 מול 11, הוסיף המאמן: "העונה הזאת מאוד מיוחדת התחלנו את השנה במחנה אימון בכפר הנוער כנות, חזרנו לצפון יום לפני השביעי באוקטובר ואז פעילותנו הושבתה לחודשיים. לאחר מכן, חזרנו לשחק בליגה ואנחנו עושים עבודה יפה מאוד, לאחר 13 מחזורים אנחנו עם 11 ניצחונות ו 2 תיקו ללא הפסדים מציגים כדורגל חיובי ואיכותי מאוד שאפו לילדים".

המחזור הבא מזמן יריבות חיפאיות לשתי הקבוצות. בני סכנין תתארח אצל הפועל חיפה, לא רחוק משם תארח מ.ס קרית ים את מ.כ נווה יוסף 2.


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...